Mana Satu Logo Kemerdekaan ke-55 ?

 Logo dan Tema Kemerdekaan ke-55, 2012
Janji Ditepati munking ramai yang dah tahu inilah tema kemerdekaan ke-55 yang telah diumumkan pada awal bulan ini jika tak silap aku lah kan. Janji Ditepati agak kurang sesuai nampak seperti ada unsur politik, tapi sangat bersesuaian dengan janji Melayu. Orang Melayu sekarang memang suka berjanji tapi tidak ditepati. Harap-harap lepas ni bukan setakat orang melayu sahaja malah 1 Malaysia tepati janji yang dah dikotakan. Kalau boleh, usahlah mempolitikkan isu logo dan tema ini. Aku pun pelik la, bila dah benci tu, semuanya tak suka, ada jek yang tak betul.

Tapi bahagian logo banyak kensep-konsep logo tersebar di laman-laman sosial. aku sendiri pun tak tahu yang mana betul. antaranya ialah seperti logo-logo dibawah :-


Apa-apa pun logo rasmi kita tunggu sajalah 31 ogos ini. # Janji Ditepati

5 ulasan:

  1. gambar tungku abdul rahman tu,, awesome sgt yg tu..XD

    BalasPadam
  2. yg kedua dgn last tu cantik giloss ~

    BalasPadam
  3. Cuba kamu fikir, kalu slogan "Janji Ditepati" itu wujud hanya ketika sempena Hari Kemerdekaan... org ramai bleh ler terima...tp slogan tu wujud sejak azali lg ketika sibuk berkempen politik dh tentu ler org menyampah macam sampah dan yg sama spesis dgnnya...alahaiiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku setuju.. macam la tak dek slogan lain..

      Padam
  4. yang 1st sekali tu sumber daripada KPKK..

    BalasPadam

Setiap ulasan pengguna admin tidak akan bertanggung jawab.

Best Viewed With Firefox