Aku Pun Nak Buat Ucapan Raya


Sempena hari baik bulan baik ni
marilah kita bersatu..
tidak kira status apakah kita.. 

kita tetap satu.. iaitu 1 Malaysia..
aku tak kisah perpaduan antara kaum/etnik kat Malaysia ni..
sebab Malaysia adalah negara contoh, 

dan menjadi kejelesan kerana kita ada lebih kurang 40 etnik 
dan kita semua dapat hidup bersatu..

yang tak boleh bersatu ye dari segi fahaman POLITIK.. 

aku mohon
BERSATULAH DUHAI MALAY
SIAKU..
tak kira la kau BN ke PR..
sekian..

PM dah buat ucapan raya..
aku pun nk buat ucapan jugak..
tak tahu la sape nk dengar ucapan dari pemimpin yg tak sehebat beliau nih.. huhu

2 ulasan:

Setiap ulasan pengguna admin tidak akan bertanggung jawab.

Best Viewed With Firefox