Senarai Awal Telefon Terpilih Rebat Telefon 3G

SKMM telah pun keluarkan senarai telefon 3G yang terpilih dalam Pekej Komunikasi Belia atau Rebat RM200 Telefon Pintar 3G dalam bajek 2013.

Ramai beranggapan bahawa hanya telefon cap ayam yang terpilih kerana dalam pekej ini hanya sah untuk telefon 3G bawah dari harga RM 500. Bagi yang tidak tahu syarat permohonan boleh lihat sini.


Senarai awal telefon 3G terpilih dalam pekej komunikasi Belia :-

Alcatel One Touch Inspire 2
The Buzz Phone
HTC Wildfire
Huawei Ideos X3
LG Optimus L3
Ninetology Black Pearl II
Ninetology Palette
Nokia 2730
Nokia 7230
Nokia Asha 305
Nokia Asha 308
Nokia C2-03
Nokia Lumia 610
Samsung Galaxy Chat
Samsung Galaxy Mini
Samsung Galaxy Pocket
Samsung Galaxy Y
Sony Xperia Tipo
ZTE Acqua
ZTE V790

# Kemaskini terbaru. 
Rebat sah untuk semua jenis telefon pintar 3G

21 ulasan:

  1. mcm ne nak tggu status permohonan nie??? dri tdi aku tggu xda nie... buang masa je...kerajaan makin sehari menyusahkan btoi.... pilih kasih sngt...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko x dapat x yah r lebih2 sgt.....nk salahkn kerajaan plk...

      Padam
    2. klau ssh sgt ko bt kerajaan ko sendri,kn lebih bgus mcm kerajaan langit ke kerajaan majapahit ke etc.

      Padam
    3. lau tunggu je tp x wat pape x jadi ape la beb....

      Padam
    4. bodoh punya anonymous, padahal orang sama yang komen. kah kah kah

      Padam
  2. asal bb xtersenarai..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nk snarai semua berat lah

      Padam
  3. bersyukur lah dgn apa yg diberi....jgn jd manusia yg xreti nk menghargai dan bersyukur.

    BalasPadam
  4. Bro list br mana?

    BalasPadam
  5. bagus2 ... hal kecik pon nak kecoh ... mmg mcm ni la kan org kita .. kerajaan dah tolong masih je nak complain ... "BAGI BETIS NAK PAHA"...

    BalasPadam
  6. I-phone 4S ke I-Phone 5 ke .baru rancak skit -.-

    BalasPadam
  7. SEMUA BODO BLAGAK SOMBONG..

    BalasPadam
  8. nak tebus mane rebet tu aaahh..

    BalasPadam
  9. nak tebus mane rebet tu aaahh..

    BalasPadam
  10. mcm mne yea permohonan sy dah lulus tp ada masalah nk print.... so x dpt print.. nk print blk mcm mne
    yea?

    BalasPadam
  11. NK BG ULASAN, XPYH BANGGA DGN KRJAAN, BLH?
    TGJWB KRJAAN, MMG PADA RAKYAT..
    SO,YG MENERIMA XPYH BYK ULASAN,
    DAN YG MEMBERI PUN XPYH TUNJUK SGT PEMBERIAN,
    KERANA.. MEMBERI ITU IKHLAS, XPERLU DI UAR2KAN SGALANYA..
    LGPN SMUA MEDIA SEDIA MAKLUM ADALAH HAK KRJAAN..
    SO,RAKYAT PN NAMPAK PUNYA PEMBERIAN KRAJAAN UTK RAKYAT.. JGN RISAU..
    KRAJAAN KAN BERHAK KLUARKN MANIFESTONYA..
    KITA NI RAKYAT, SIAPALAH SANGATT....
    ALHAMDULILLAHHHH........... ;-)

    BalasPadam
  12. dapat 3g ke semua tu...aku dlu pakei galaxy y ....x dapat pn....

    BalasPadam
  13. X de pn borang.... mcm mana nk isi... mcm mana nk tahu senarai wakil kedai telefon

    BalasPadam

Setiap ulasan pengguna admin tidak akan bertanggung jawab.
Digalakkan memberi ulasan pendapat yang berinovasi.
Terima kasih atas ulasan.