Penawar HIV/AIDS Ditemui


Keajaiaban serangga lebah terus menerus dibuat kajian di kalangan saintis. Dilaporkan di laman Spectrum, IEEE, saintis dari Washington University di St. Louis, menjalankan kajian dan membuat pengumuman bahawa bisa yang diperolehi dari lebah berkebolehan untuk melawan virus Human Immunodeficiency Virus (HIV). Laporan ini membuka lembaran baru pencegahan sekaligus memberi harapan untuk penyembuhan virus dan penyakit HIV/AIDS.

Hasil penyelidikan yang dijalankan telah diterbitkan di jurnal Antiviral Therapy. Penyelidikan membuktikan bahawa penggunaan cairan bisa dari lebah atau dikenali dengan nama saintifik sebagai melittin dan partikel nano yang disuntik ke dalam darah mampu membunuh virus yang menjadi ancaman manusia sejak sekian lama tanpa penyembuhan.

[Baca : Lebah Mati Akibat Aids]

Menurut Joshua L. Hood (MA, PhD), penyelidik yang terlibat dalam kajian ini, beliau membuat kajian dengan meneliti karakter fizikal virus HIV. Menurut beliau, secara teori tiada kaedah untuk virus HIV beradaptasi. Virus perlu memiliki lapisan pelindung, dua membran yang melindungi virus.

Melittin mempunyai kaedah tertentu yang khusus untuk menyerang virus HIV. Melittin pada partikel nano berfungsi dengan lapisan luar virus. Melittin membentuk pori-pori atau liang kecil, menghancurkan lapisan pelindung dan membunuh virus. (IEEE Spectrum 6/3/2013)

[Baca: Bisa Sengatan Lebah Mampu Kesan Bahan Peledak]

Melittin dan partikel nano ini hanya bertindak khusus terhadap virus HIV sahaja. Justeru itu, ia tidak membahayakan sel-sel tubuh manusia yang lain. Profesor L Hood, menggabungkan partikel nano dengan suatu lapisan yang dikenali sebagai protective bumpers iaitu ruang pada permukaan partikel nano. Sel manusia tidak akan berjaya melepasi protective bumpers ini.

Menurut Hood, dengan penggunaan bisa lebah dan partikel nano, HIV mampu dihilangkan dari tubuh manusia. Ia berbeza dengan rawatan anti-retroviral yang hanya berjaya mencegah virus HIV dari membiak atau reproduksi. Dengan kata lain, bisa lebah dan partikel nano mampu menyembuhkan HIV/AIDS.

Sumber - Bisa Lebah dan Partikel Nano Penyembuh HIV/AIDS ?



4 ulasan:

  1. Benarlah Dlm Alquran ada mengatakan:dr perut lebah itu keluar minuman yg bermcm warna,didlmnya terdpt PENAWAR yg menyembuhkan bagi manusia surah AlNahl 69.padanya ada tanda kebesaran Allah bg manusia yg berfikir :-)

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. assalammualaikum...saya ade menjual produk supliment dari transfer factor yang membantu meningkat paras cd4 sehingga 437%..dan boleh membantu untuk menyembuhkan penyakit hiv/aids.Insyallah.. Boleh melayari blog saya

    http://rumpailautkolegenulung.blogspot.com/2013/05/ menyembuhkan-penyakit-kanser-tahap-1-4.html

    Kenapa saya kata penghidap hiv boleh sembuh dengan mengambil supliment dari transfer factor? ini kerana produk ini meningkatkan aktiviti sel “Natural Killer” ketahap 200% – 400%. Ini adalah 10-30 kali ganda lebih tinggi kekuatan peningkatan daya imun berbanding dengan segala jenis herba atau makanan2 kesihatan yang pernah dikaji oleh sains. Sel NK adalah bahagian yang paling penting dalam sistem katahanan tubuh badan buat menentang infeksi dari penyakit. Ia meranda, mencari dan memusnahkan bentuk2 infeksi dan sel2 berpenyakit. Sel NK adalah sangat penting dalam melawan dan membunuh sel2 hiv/aids,kanser dan sel2 yang berinfeksi akibat serangan virus, kuman, kulat dsb.

    BalasPadam
  4. sesungguhnya saya sangat gembira untuk hidup saya; Nama saya Vargas cynthia maye, saya
    tidak pernah terfikir bahawa saya akan hidup di bumi sebelum tahun tamat. Saya telah menghidap penyakit berbahaya (HIV) untuk 5 tahun yang lalu sekarang; Saya telah
    membelanjakan wang yang banyak untuk pergi dari satu tempat yang lain, dari gereja-gereja

    untuk gereja-gereja, hospital telah kediaman saya setiap hari. cek berterusan sehingga menjadi hobi saya tidak sehingga Bulan lepas, saya telah mencari melalui internet, saya melihat bukti bagaimana DR. Ben membantu seseorang dalam menyembuhkan penyakit HIV beliau, cepat saya disalin e-mel beliau yang (drbenharbalhome@gmail.com) .Saya bercakap dengan dia, dia bertanya kepada saya untuk melakukan beberapa perkara tertentu yang saya lakukan, dia memberitahu saya bahawa dia akan menyediakan herba kepada saya, yang beliau lakukan, maka dia meminta saya pergi untuk pemeriksaan perubatan selepas beberapa hari selepas menggunakan penawar herba, saya bebas daripada penyakit ini boleh membawa maut, dia hanya meminta saya untuk hantar kesaksian melalui seluruh dunia, dengan setia am melakukannya sekarang, saudara-saudara sila, dia hebat, saya berhutang dalam hidup saya. jika anda menghadapi masalah yang sama hanya e-mel dia di (drbenharbalhome@gmail.com) atau hanya WhatsApp dia di: + 22893464014.He juga boleh menyembuhkan penyakit seperti Kanser, Diabeties, Herpes. Lain-lain Anda boleh menghubungi saya di email: vargascynthiamaye1995@gmail.com

    BalasPadam

Setiap ulasan pengguna admin tidak akan bertanggung jawab.

Best Viewed With Firefox